Saturday, January 8, 2011

Rush, Kiss, Dion … Titanic

The Power Of Love: Rush, Kiss, Dion … Titanic

- JENNIFER RUSH, THE POWER OF LOVE (1984)
- EVA KISS, PUTEREA DRAGOSTEI (Versurile mai jos!)
- CELINE DION - The Power Of Love
- Celine Dion & Jennifer Rush - The Power Of Love
- Celine Dion - Titanic (LIVE)


Update: mai 2011 - Eva Kiss (58 de ani): Interviu - http://www.adevarul.ro/
Update:  Celine Dion - Ave Maria

Eva Kiss - Puterea dragostei
Tu veşnic cu privirea,
Iubirea ştii să nu dai,
Când primul gând al zorilor,
Mi-l dai, mi-e ziua rai.

Iar seara îmi aduci dorul,
Nu pot să nu-l culeg,
Şi-n glas pui mângâierea,
Şi al tău suflet tot şi grei.

E scris în stele,
Că vom fi mereu,
O singură inimă,
La bine, la greu.

Lacrimile mele,
Au pierit de mult,
Tu m-ai sarutat şi s-au topit,
Cu noi lumea a-nceput.

Viaţa mea e şi a ta,
Şi în schimb pe-a ta mi-o dai,
Înapoi n-ai cui s-o iei,
Mereu alături ai să-mi stai.



Scrie în stele,
Noi vom fi mereu,
O singură inimă,
La bine şi la greu.

Ce mare durere,
Ce mă va învăţa,
Să iau fericirea,
Mai sus şi dăruiesc,
E dragostea mea.

Tu vii în vis soare,
Ca-ntr-un vis vom fugi,
Pe-al razei fir de nori,
Ce ne leagă precis.

Scrie în stele,
Noi vom fi mereu,
O singură inimă,
La bine şi la greu.

Ce mare durere,
Ce mă va învăţa,
Să iau fericirea,
Dar s-o şi dăruiesc,
E dragostea mea.




... Ioane Ioane ... Mirabele Dauer, Irina Loghin ...


No comments: