Sunday, November 14, 2010

Balada celui care sunt



Ştefan Hruşcă
- Balada celui care sunt


-Fuego & Stefan Hrusca - Trei crai de la rasarit
- Colinde STEFAN HRUSCA - "Deschide nana usile"
- "O, ce veste minunata" live 2009 Bucuresti --- Fuego - O CE VESTE MINUNATA!


Merg pe drumul meu cântând,
sunt şi umbră, sunt şi gând,
sunt şi pasăre şi zbor,
urc la stele şi cobor
şi-s la voia tuturor...

Trec la vale, trec la deal,
sunt şi prag şi ideal,
sunt si cântec şi fior
pentru fiecare dor
şi-s la voia tuturor.

Sunt şi lacrimă şi stea,
viaţa n-are cum să-mi stea,
nici fărâmă de cuvânt,
cum să mi se piardă-n vânt,
vama celui care sunt

Merg pe drumul meu cel drept
şi iubirea mi-o aştept
cu un braţ de liliac,
să-i fac dorului pe plac
şi nicicum nu pot să tac

Ard ca focul fără gaz
să-i fac morţii în necaz,
iar din cerul incolor,
cad ca ploaia fără nor
şi-s la voia tuturor...

De nimic nu mă feresc,
din lumină scad şi cresc
precum apa de izvor
când se-adună în ulcior
şi-s la voia tuturor ...


Update: COLINDE. Concert 9 decembrie ora 20,00, Sala Palatului







... Ştefan Hruşcă -Trecerea prin anotimpuri ...
- Trei crai, Trei pastori, Ce-ati vazut pastori

O ce veste minunată! (Fuego - O CE VESTE MINUNATA!)

O ce veste minunată
Lângă Betleem s-arată
Cerul stralucea
Îngerii veneau
Pe-o rază curată.

Păstorilor din câmpie
Le vesteşte-o bucurie
Ca-ntr-un mic lăcaş
Lan’g acel oras
S-a născut Mesia.

În coliba păstorească
Vrut-a Domnul să se nască
Fiul său cel sfânt
Nouă pe pământ
Să ne mântuiască

No comments: