Saturday, May 24, 2014

Mircea Diaconu - o nouă atitudine

Update: 13 august 2014: http://www.mirceadiaconu.ro/
Update: 16 iunie 2014: e oficial - Mircea Diaconu e deputat UE!
Update: 28 mai 2014- DECLARAŢIE Mircea Diaconu & Ana Diaconu: "Deciziile importante le vom lua împreună, proiectele şi ideile vor veni de la noi toţi! Mesajele lui vor fi ale voastre! Judecaţi-l pe Mircea Diaconu după faptele şi acţiunile sale, după comportamentul şi caracterul său, nu după declaraţiile şi aberaţiile altora." - Interviu cu Mircea Diaconu: www.jurnalul.ro

Update: 17 iunie 2014

Dorinţa şi bucuria unor români:  "Doamne, căt mă bucur să vă văd pe scările acelea! Asta ne-am dorit: să ajungeţi la Parlamentul European pentru noi, cei care am crezut în onestitate şi vrem să fim reprezentaţi cu onestitate! Mulţumim domnule europarlamentar independent, Mircea Diaconu! Multumim Ana, mulţumim Aro galben!"
Sursa: Camelia Marcu-facebook.

„Nu mă întorc în PNL, nu bat palma cu PSD sau cu orice alt partid, alianţă, formă sau specie de asociere politică. Nu m-a ajutat nimeni şi nu sunt dator nimănui! Sunt independent şi rămân independent! Mă duc la orice televiziune sunt chemat! Nu fac jocurile nimănui! Spun şi voi spune mereu doar ceea ce cred! Nu mă interesează speculaţiile, invenţiile sau declaraţiile altora despre mine. Nu voi intra în jocul lor ţi nu voi pierde timpul dezminţind sau explicând lucruri pe care nu le-am făcut! Vreau altfel de politică! Eu am un contract cu cei care m-au votat şi atât!” Mircea Diaconu

"Vreau să fiu un cetăţean european cu toate drepturile!" Mircea Diaconu (Aro galben B-57-ASU)
Update: MIRCEA DIACONU ESTE EUROPARLAMENTAR!!! Victorie meritată rezultată dintr-o atitudine civică! - Duminică, 25 Mai 2014. Mircea Diaconu - 6,81% -379.523 voturi (6,95%-Luni, 26 mai, ora 9,30; Primele date oficiale parţiale BEC după numărarea voturilor din 93,54% de secţii de votare; trebuia 3%).
 
Vineri, 23 mai 2014, ora 17,10, Bucureşti, Piaţa Victoriei: Punct final pentru "Ocolul României în 22 de zile".
"Eu cred că suntem mulţi cei care ne-am saturat." Mircea Diaconu, Mai 2014, Bucureşti, România.
***** Domnule Diaconu, azi la ora 11-chiar dacă până acum am votat altceva-, m-am hotărât ca duminică să votez cu dvs. **********

No comments: