Proiectul Google - Bibioteca, Google books: cărţile lumii
Folosind http://scholar.google.ro:
- poate la anul 1983!
- Exemplu de articol scanat,
M. Vlada, "Contributii la teoria programelor recursive", Studii si cercetări matematice, Volumul 35, 1983, pag. 151
Studii si cercetări matematice, Volumul 35, 1983
Titlu Studii si cercetări matematice, Volumul 35
Editor Editura Academiei Republicii Socialiste România, 1983
Exemplar original de la Universitatea din Michigan
Scanată la 5 Mar 2010
Ref.: http://www.google.com/books?hl=ro&lr=&id=CCvxAAAAMAAJ&oi=fnd&pg=PA101&dq=marin+vlada&ots=hqz
Nota: Strategy, Planning and Management
www.kdcs.kcl.ac.uk/digifutures/
http://sites.google.com/site/marinvlada/ | http://www.ad-astra.ro/marinvlada | Projects: c3.cniv.ro, c3.icvl.eu | M.Vlada, Facebook, Twitter, icvl4all | http://unibuc.academia.edu/MarinVlada | New Technologies in Education and Research (2010) ISBN 978-3-8433-6391-4 | www.elearning.ro
Thinking, knowledge, life, and the pursuit of happiness - all that matters. Microsoft Academic Search | FORMULAR Feedback
Do not forget to be creative! This is an option and a way to happiness. https://picasaweb.google.com/marinvlada/
Thinking, knowledge, life, and the pursuit of happiness - all that matters. Microsoft Academic Search | FORMULAR Feedback
Do not forget to be creative! This is an option and a way to happiness. https://picasaweb.google.com/marinvlada/
Tuesday, March 30, 2010
Premiera mondiala-Experiment CERN: Succes!
Premiera mondiala: Proiectul ALICE-Experiment CERN: Succes!
Big Bang si bosonii lui Higgs.
- An ambitious bid to solve some of the biggest mysteries in science reaches a milestone: Geneva atom smasher sets collision record (By ALEXANDER G. HIGGINS, Associated Press Writer).
- Centrul European pentru Cercetari Nucleare (CERN) a pornit o noua etapa a experimentului cu care incearca sa recreeze in marele accelerator de particule de la granita franco-elvetiana conditiile care au existat acum 13 miliarde de ani imediat dupa momentul Big Bang.
Prof. Peter W. Higgs a propus în 1966 o soluţie care dezvoltată ulterior, sugerează că în primele momente ale universului, toate particulele erau lipsite de masă. Ce este bosonul Higgs?
Big Bang si bosonii lui Higgs.
- An ambitious bid to solve some of the biggest mysteries in science reaches a milestone: Geneva atom smasher sets collision record (By ALEXANDER G. HIGGINS, Associated Press Writer).
- Centrul European pentru Cercetari Nucleare (CERN) a pornit o noua etapa a experimentului cu care incearca sa recreeze in marele accelerator de particule de la granita franco-elvetiana conditiile care au existat acum 13 miliarde de ani imediat dupa momentul Big Bang.
Prof. Peter W. Higgs a propus în 1966 o soluţie care dezvoltată ulterior, sugerează că în primele momente ale universului, toate particulele erau lipsite de masă. Ce este bosonul Higgs?
Tuesday, March 23, 2010
Solving the Poincare Conjecture: Dr. Grigoriy Perelman
Detalii ... aici (.pdf) pentru cei ce doresc sa inteleaga ceva | www.recreatiimatematice.ro
La Congresul International al Matematicienilor de la Madrid, august 2006, lui G. Perelman i s-a oferit medalia Fields (un premiu analog premiului Nobel, care nu exista pentru domeniul matematicilor).
Conjectura lui Poincaré: Daca o varietate M3, neteda, compacta, de dimensiune 3, are proprietatea ca orice curba simpla închisa situata în aceasta varietate poate fi deformata continuu la un punct, rezulta ca M3 este homeomorfa cu o sfera.
O explicatie: "Intuitiv, putem sa ne imaginam procesul realizat cu un lasou lansat de un paznic de vite. Când acest lasou nu prinde gâtul niciunei vite, el se strânge înapoi în mâna paznicului. Când lasoul prinde o vita (sau un ciot de copac), a întâlnit o singularitate (o gaura)¸ si paznicul este nevoit sa deschid˘a lasoul (adica sa renunte la continuitate) ca sa-l poata desprinde." (prof. dr. V. Oproiu, Universitatea "Al.I. Cuza" Iasi)
March 18, 2010 ••• Short Press Release
The Clay Mathematics Institute (CMI) announces today that Dr. Grigoriy Perelman of St. Petersburg, Russia, is the recipient of the Millennium Prize for resolution of the Poincaré conjecture.
First Clay Mathematics Institute Millennium Prize Announced Today
Prize For Resolution of the Poincaré Conjecture Awarded to Dr. Grigoriy Perelman
- The Clay Mathematics Institute (CMI) - http://www.claymath.org/poincare/index.html
- THE POINCAR´E CONJECTURE (by JOHN MILNOR), (.pdf) | http://www.claymath.org/
- D. Gabai, Valentin Poenaru’s program for the Poincar´e conjecture, in Geometry, topology, & physics, Conf. Proc. Lecture Notes Geom. Topology, VI, Internat. Press, Cambridge, MA, 1995, 139–166.
"Premii deosebit de prestigioase au primit George Lusztig in anul1985 (Premiul Cole al Societatii Americane de Matematica) si Valentin Poenaru (un premiu decernat de Academia Franceza). Ciprian Foias este "Distinguished Professor" la Indiana University. Tudor Ratiu, Sergiu Klainerman, Adrian Ocneanu au beneficiat de prestigioase granturi de cercetare pentru desfasurarea activitatii lor stiintifice. Un foarte mare numar de matematicieni din diaspora romaneasca au obtinut de-a lungul anilor granturi de cercetare de la organismele federale sau statale din Statele Unite, Canada sau din alte tari. " - http://www.itim-cj.ro/~jalobean/Opinii/Corduneanu.txt
NOTA: Maths genius Grigori Perelman refuses $1m prize for solving Poincare Conjecture | http://www.dailymail.co.uk
Saturday, March 20, 2010
Knowledge Sharing and Distribution of Power vs. Evolution of Communication
Arts in Learning Technologies (ONLINE)- Pepperdine University
Master of Arts in Learning Technologies Program at Pepperdine University from July 13 2009- July-24 2010. Graduate School of Education and Psychology.
- http://gsep.pepperdine.edu/masters-educational-technology/
- MINDMAP of Cadre Collaborative Writing on Technology: http://mindmaps.wikispaces.com/Cadre+12+Home
http://www.mindmeister.com/28246064
- THE PROMISE AND PERILS OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY: http://mindmaps.wikispaces.com/EdTech+Promise+and+Problems11
- http://mindmaps.wikispaces.com/WikiMinds#definition
- A Brief History of the Internet: http://www.youtube.com/watch?v=9hIQjrMHTv4&feature=player_embedded
NOTA:
"Human development is accomplished by knowledge and learning." (Vlada, Ţugui) – https://mindmaps.wikispaces.com/Models,
(The promise and perils of Educational Technology, 5.5 Distributed Learning, 2008 şi ICVL 2006, Models & Methodologies)
- http://mindmaps.wikispaces.com/Models#distlearn
Master of Arts in Learning Technologies Program at Pepperdine University from July 13 2009- July-24 2010. Graduate School of Education and Psychology.
- http://gsep.pepperdine.edu/masters-educational-technology/
- MINDMAP of Cadre Collaborative Writing on Technology: http://mindmaps.wikispaces.com/Cadre+12+Home
http://www.mindmeister.com/28246064
- THE PROMISE AND PERILS OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY: http://mindmaps.wikispaces.com/EdTech+Promise+and+Problems11
- http://mindmaps.wikispaces.com/WikiMinds#definition
- A Brief History of the Internet: http://www.youtube.com/watch?v=9hIQjrMHTv4&feature=player_embedded
NOTA:
"Human development is accomplished by knowledge and learning." (Vlada, Ţugui) – https://mindmaps.wikispaces.com/Models,
(The promise and perils of Educational Technology, 5.5 Distributed Learning, 2008 şi ICVL 2006, Models & Methodologies)
- http://mindmaps.wikispaces.com/Models#distlearn
Thursday, March 18, 2010
Domeniile Stiintei si Tehnologiei
1. Stiinte naturale si exacte
2. Stiinte ingineresti si tehnologice
3. Stiinte medicale
4. Stinte agricole
5. Stiinte sociale si economice
6. Stiinte umaniste
- Manualul Frascati: LINK (pdf) | OECD, 2002.
- ISSE (www.insse.ro): anuarul statistic al Romaniei (cap 13) - (pdf)
- Nomenclatorul domeniilor de studii universitare de licenţă: Hotărârea de Guvern nr. 676/28.06.2007 | Anexa nr. 1: LINK
2. Stiinte ingineresti si tehnologice
3. Stiinte medicale
4. Stinte agricole
5. Stiinte sociale si economice
6. Stiinte umaniste
- Manualul Frascati: LINK (pdf) | OECD, 2002.
- ISSE (www.insse.ro): anuarul statistic al Romaniei (cap 13) - (pdf)
- Nomenclatorul domeniilor de studii universitare de licenţă: Hotărârea de Guvern nr. 676/28.06.2007 | Anexa nr. 1: LINK
Tuesday, March 16, 2010
PREMIERA: Solid State Drive (SSD) vs. HDD (Intel)
Solid State Drive (SSD) vs. HDD
"Intel Corporation a anunţat astăzi un nou produs ce se alătură Solid State Drive-urilor Intel de mare performanţă premiate: Intel X25-V Value SATA SSD. Cu un preţ de 125 USD, acestă unitate de stocare de 40 GB este destinată netbook-urilor şi configuraţiilor desktop tip dual-drive/boot, oferind utilizatorilor performanţa şi fiabilitatea solid-state, la un preţ accesibil."
- http://www.agora.ro
"Intel Corporation a anunţat astăzi un nou produs ce se alătură Solid State Drive-urilor Intel de mare performanţă premiate: Intel X25-V Value SATA SSD. Cu un preţ de 125 USD, acestă unitate de stocare de 40 GB este destinată netbook-urilor şi configuraţiilor desktop tip dual-drive/boot, oferind utilizatorilor performanţa şi fiabilitatea solid-state, la un preţ accesibil."
- http://www.agora.ro
Monday, March 15, 2010
Legea Educaţiei: Structuri, management şi legislaţie
Update: 3 ianuarie 2011 - Legea educaţiei dă pentru a treia oară examen la Curtea Constituţională (www.gandul.info)
Site dedicat dezbaterii: www.unpasinainte.edu.ro/
Structuri, management şi legislaţie în învăţământul superior
LEGEA EDUCATIEI NATIONALE - proiect - (dezbatere publica: 18 martie 2010)
1. CNIV 2009, http://www.icvl.eu/2009, sectiuneaE_lucrarea01.pdf (.pdf)
2. http://www.docstoc.com, Shared by: lpx20272
NOTA: 18 martie 2010 - LEGEA EDUCAŢIEI NAŢIONALE (proiect supus dezbaterii publice); si acest proiect este elaborat in graba si are greseli; de exemplu, la inv. superior nu mai apare seful de catedra, dar in anumite locuri se refera la acesta; din nou este copiat un articol din legea statutului cadrelor didactice 128/1997 ce este declarat neconstitutional in mai 2009 de catre CCR. Continutul este de data aceasta mai clar si mai bine structurat. Sa-i acordam incredere!
- "Art.190 ... (4) Atributiile si competentele structurilor si ale functiilor de conducere din învatamântul superior sunt stabilite prin Carta universitara a institutiei, potrivit legii. Hotarârile senatelor universitare, ale consiliilor facultatilor si ale departamentelor, se iau cu votul majoritatii membrilor prezenti, daca numarul lor reprezinta cel putin 2/3 din numarul total al membrilor. Membrii acestor structuri de conducere au drept de vot deliberativ egal."; acesta este neconstitutional! [Decizia nr. 731 din 7 mai 2009 (publicată în M. Of. Partea I nr. 395 din 11 iunie 2009)]
*** Curtea Constituţională a României a declarat ca neconstituţionale dispoziţiile art.72 alin.(5) din Legea nr.128/1997 privind Statutul personalului didactic, dispoziţii potrivit cărora “Atribuţiile şi competenţele structurilor şi ale funcţiilor de conducere din învăţământul superior sunt stabilite prin Carta universitară a instituţiei, potrivit legii.“ Decizia s-a comunicat preşedinţilor celor două Camere ale Parlamentului şi Guvernului.
- "Art 247. (10) ... Aceste exceptii se aproba de consiliul facultatii, la recomandarea sefului de catedra." (pag. 91). folosind "find" "catedra" apara si la pag. 95, 98.
- Apare in unele locuri "sef de departament" si in altele "director de departament", probabil mai adecvat este "director de departament".
CATEDRA dispare si apare DEPARTAMENTUL:
Art.120 (1) Departamentul este unitatea academica functionala care asigura producerea, transmiterea si valorificarea cunoasterii în unul sau mai multe domenii de specialitate.
(2) Un departament poate avea în componenta centre sau laboratoare de cercetare, scoli postuniversitare si extensii universitare.
(3) Departamentul se înfiinteaza, se organizeaza, se divizeaza, se comaseaza sau se desfiinteaza prin hotarâre a senatului universitar la propunerea Consiliului profesoral al facultatii în care functioneaza.
(4) Departamentul poate organiza centre sau laboratoare de cercetare care functioneaza ca unitati de venituri si cheltuieli în cadrul universitatii.
- la Dispozitii finale, Art.308 (1) trebuie sa se indice abrogarea Legii 128/1997 (Statutul cadrelor didactice); de asemenea, trebuie abrogate
1. Legea nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare
2. Legea nr. 287/2004 privind consortiile universitare
3. Legea nr. 349/14.07.2004 pentru modificarea si completarea Legii
nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic ?
OBSERVATIE: 17 martie 2010- Legea educaţiei, în dezbaterea Guvernului - http://www.gandul.info/
Universităţi pe trei categorii:
1. de educaţie,
2. de cercetare ştiinţifică şi creaţie artistică;
3. de cercetare avansată şi educaţie.
Finanţarea se va face în funcţie de programele de excelenţă ale fiecărei categorii de universităţi.
Site dedicat dezbaterii: www.unpasinainte.edu.ro/
Structuri, management şi legislaţie în învăţământul superior
LEGEA EDUCATIEI NATIONALE - proiect - (dezbatere publica: 18 martie 2010)
1. CNIV 2009, http://www.icvl.eu/2009, sectiuneaE_lucrarea01.pdf (.pdf)
2. http://www.docstoc.com, Shared by: lpx20272
NOTA: 18 martie 2010 - LEGEA EDUCAŢIEI NAŢIONALE (proiect supus dezbaterii publice); si acest proiect este elaborat in graba si are greseli; de exemplu, la inv. superior nu mai apare seful de catedra, dar in anumite locuri se refera la acesta; din nou este copiat un articol din legea statutului cadrelor didactice 128/1997 ce este declarat neconstitutional in mai 2009 de catre CCR. Continutul este de data aceasta mai clar si mai bine structurat. Sa-i acordam incredere!
- "Art.190 ... (4) Atributiile si competentele structurilor si ale functiilor de conducere din învatamântul superior sunt stabilite prin Carta universitara a institutiei, potrivit legii. Hotarârile senatelor universitare, ale consiliilor facultatilor si ale departamentelor, se iau cu votul majoritatii membrilor prezenti, daca numarul lor reprezinta cel putin 2/3 din numarul total al membrilor. Membrii acestor structuri de conducere au drept de vot deliberativ egal."; acesta este neconstitutional! [Decizia nr. 731 din 7 mai 2009 (publicată în M. Of. Partea I nr. 395 din 11 iunie 2009)]
*** Curtea Constituţională a României a declarat ca neconstituţionale dispoziţiile art.72 alin.(5) din Legea nr.128/1997 privind Statutul personalului didactic, dispoziţii potrivit cărora “Atribuţiile şi competenţele structurilor şi ale funcţiilor de conducere din învăţământul superior sunt stabilite prin Carta universitară a instituţiei, potrivit legii.“ Decizia s-a comunicat preşedinţilor celor două Camere ale Parlamentului şi Guvernului.
- "Art 247. (10) ... Aceste exceptii se aproba de consiliul facultatii, la recomandarea sefului de catedra." (pag. 91). folosind "find" "catedra" apara si la pag. 95, 98.
- Apare in unele locuri "sef de departament" si in altele "director de departament", probabil mai adecvat este "director de departament".
CATEDRA dispare si apare DEPARTAMENTUL:
Art.120 (1) Departamentul este unitatea academica functionala care asigura producerea, transmiterea si valorificarea cunoasterii în unul sau mai multe domenii de specialitate.
(2) Un departament poate avea în componenta centre sau laboratoare de cercetare, scoli postuniversitare si extensii universitare.
(3) Departamentul se înfiinteaza, se organizeaza, se divizeaza, se comaseaza sau se desfiinteaza prin hotarâre a senatului universitar la propunerea Consiliului profesoral al facultatii în care functioneaza.
(4) Departamentul poate organiza centre sau laboratoare de cercetare care functioneaza ca unitati de venituri si cheltuieli în cadrul universitatii.
- la Dispozitii finale, Art.308 (1) trebuie sa se indice abrogarea Legii 128/1997 (Statutul cadrelor didactice); de asemenea, trebuie abrogate
1. Legea nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare
2. Legea nr. 287/2004 privind consortiile universitare
3. Legea nr. 349/14.07.2004 pentru modificarea si completarea Legii
nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic ?
OBSERVATIE: 17 martie 2010- Legea educaţiei, în dezbaterea Guvernului - http://www.gandul.info/
Universităţi pe trei categorii:
1. de educaţie,
2. de cercetare ştiinţifică şi creaţie artistică;
3. de cercetare avansată şi educaţie.
Finanţarea se va face în funcţie de programele de excelenţă ale fiecărei categorii de universităţi.
Saturday, March 13, 2010
Diane Ravitch - The Death and Life of the Great American School System
Diane Ravitch is the author of The Death and Life of the Great American School System: How Testing and Choice Are Undermining Education. (2010)
- An Interview with Diane Ravitch: Reforms and Reforms Everywhere; And No Improvement Forthcoming: http://www.educationnews.org/
"Our nation needs more professionalism, not less. It needs school superintendents who have some educational experience, not businessmen, lawyers, generals, and admirals. It needs principals who have been master teachers, because they are supposed to evaluate teachers; instead, we are getting more and more principals with little teaching experience and a one-year residency in a "leadership" program. Such principals rely too much on data rather than judgment because of their own inexperience. We need experienced teachers, not newcomers who intend to stay only two or three years." Diane Ravitch
"In sum, my book says we are on the wrong track and that the language of "school reform" has been used by politicians, business leaders, foundation executives, and other non-educators to promote well-intentioned but misguided policies that will harm our schools and a generation of our youth" Diane Ravitch
"În concluzie, cartea mea spune că suntem pe drumul cel greşit şi că "reforma şcolii" a fost folosita de către politicieni, lideri de afaceri, directori de fundaţie, şi alti educatori pentru a promova politici bine intenţionate, dar s-a greşit, şi că aceste politici vor afecta şcolile noastre şi generaţia noastră de tineri"
- The Education Reform Blog - The Death of Science: http://higher-ed-reform.blogspot.com/ by Nikhil Jain
"In a country that boasts the world’s best universities and best scientists, why is it that so many can not describe what the scientific process is?" Nikhil Jain (http://www.linkedin.com/in/nikhiljain09)
Fara comentarii: "Adevărul nu rezultă din deducerile logice decât numai în matematică." Mihai Eminescu
The Internet vs. Sensor‐Nets
A Brief History of Sensor Networks by Muneeb Ali, Princeton University
- http://www.cs.princeton.edu/, http://muneeb.org/
- muneeb_sensornet_Princeton_talk08.pdf (.pdf)
Nota:
- GFX (Princeton Graphics Group) - http://www.cs.princeton.edu/gfx/
- PIXL (Princeton ImageX Labs) - http://www.princeton.edu/~pixl/
Monday, March 8, 2010
21st Century Skills
21st Century Skills and Key Competencies for the Knowledge
21st Century Skills:
1 Creativity and innovation
2 Critical thinking
3 Problem solving
4 Communicatin
5 Collaboration
6 Information fluency
7 Technogical literacy
- http://ec.europa.eu/
The EU eight domain of key competence are:
1 Communication in the mother tongue
2 Communication in a foreign language
3 Mathematical literacy
4 Basic competences in science and technology
5 Digital competence
6 Learning-to-learn
7 Interpersonal and civic competences
8 Entrepreneurship and Cultural expression
- Source: http://ec.europa.eu/education/ (.pdf)
DETALII : aici si aici.
21st Century Skills:
1 Creativity and innovation
2 Critical thinking
3 Problem solving
4 Communicatin
5 Collaboration
6 Information fluency
7 Technogical literacy
- http://ec.europa.eu/
The EU eight domain of key competence are:
1 Communication in the mother tongue
2 Communication in a foreign language
3 Mathematical literacy
4 Basic competences in science and technology
5 Digital competence
6 Learning-to-learn
7 Interpersonal and civic competences
8 Entrepreneurship and Cultural expression
- Source: http://ec.europa.eu/education/ (.pdf)
DETALII : aici si aici.
Friday, March 5, 2010
Web 2.0 scientific calculator
http://web2.0calc.com/
1. 2100= ? (raspuns)
2. f(x) = x*sin (x), x=-50..50, Graficul ? (raspuns)
3. 2300= 2037035976334486086268445688409378161051468393665936250636140449354381299763336706183397376
Nota: verificari prin comparatie cu 1.6 Elaborarea algoritmilor-problema 5 si 5. Probleme si aplicatii - ex. 3 (Referinta: M. Vlada, http://ebooks.unibuc.ro)
Observatie: www.animationfactory.com
Observatie (nu are legatura cu subiectul!): Yahoo si Google au transferat paginile web gazduite gratuit pana mai recent (Google a anuntat in nov. 2009), la alte zone si pe alte servere - http://www.oocities.com/marinvlada, iar Google, http://marinvlada.googlepages.com la noua adresa http://sites.google.com/site/marinvlada.
1. 2100= ? (raspuns)
2. f(x) = x*sin (x), x=-50..50, Graficul ? (raspuns)
3. 2300= 2037035976334486086268445688409378161051468393665936250636140449354381299763336706183397376
Nota: verificari prin comparatie cu 1.6 Elaborarea algoritmilor-problema 5 si 5. Probleme si aplicatii - ex. 3 (Referinta: M. Vlada, http://ebooks.unibuc.ro)
Observatie: www.animationfactory.com
Observatie (nu are legatura cu subiectul!): Yahoo si Google au transferat paginile web gazduite gratuit pana mai recent (Google a anuntat in nov. 2009), la alte zone si pe alte servere - http://www.oocities.com/marinvlada, iar Google, http://marinvlada.googlepages.com la noua adresa http://sites.google.com/site/marinvlada.
Wednesday, March 3, 2010
Verificare/Deblocare site cu Google Webmaster Tools
Resursa: www.google.com/webmasters
In situatia in care un site a fost atacat (Mozilla Firefox si Google Chrome il va bloca, si bine fac!): se schimba parola de FTP, se identifica ce fel de atac a avut loc, se elimina toate injectarile si se pregateste site-ul pentru verificarea Google.
- se apeleaza: www.google.com/webmasters
- sa existe cont pe Google (introduceţi adresa de e-mail)
- faceţi click pe "Sign in to Webmaster Tools"
- in pagina aparuta, in partea centrala apare "+ Add a site ..." ce tebuie actionat cu click, va produce caseta: Enter the URL of a site you'd like to manage, dupa care "Continue".
A se vedea: http://googlewebmastercentral.blogspot.com
- pe server (in root) se salveaza fisierul indicat de Google si apoi se da comanda de verificare (probabil in 24 de ore se va face verificarea!) ... SUCCES!
In situatia in care un site a fost atacat (Mozilla Firefox si Google Chrome il va bloca, si bine fac!): se schimba parola de FTP, se identifica ce fel de atac a avut loc, se elimina toate injectarile si se pregateste site-ul pentru verificarea Google.
- se apeleaza: www.google.com/webmasters
- sa existe cont pe Google (introduceţi adresa de e-mail)
- faceţi click pe "Sign in to Webmaster Tools"
- in pagina aparuta, in partea centrala apare "+ Add a site ..." ce tebuie actionat cu click, va produce caseta: Enter the URL of a site you'd like to manage, dupa care "Continue".
A se vedea: http://googlewebmastercentral.blogspot.com
- pe server (in root) se salveaza fisierul indicat de Google si apoi se da comanda de verificare (probabil in 24 de ore se va face verificarea!) ... SUCCES!
Subscribe to:
Posts (Atom)