Prima dată în lume: Obiectul 3D "Octacube" conceput şi proiectat de dr. Adrian Ocneanu, matematician de origine română.
În anul 2005, pentru prima dată în lume s-a conceput, proiectat şi realizat reprezentarea unui obiect în 4 dimensiuni prin materializarea "umbrei" ("shadow") în spaţiul 3D dată de o structură spaţială (sculptură de oţel inoxidabil) expusă la Departamentul de Matematică (The Pennsylvania State University, USA).
Structura numită "Octacube" (Octacube Sculpture) este concepută şi proiectată de dr. Adrian Ocneanu, profesor de matematică la Pennsylvania State University.
Octacube are simetrie intrinsecă foarte mare, care se potriveşte unor caracteristici din chimie (simetrie moleculară, ex. moleculă organică: cubanul C8H8 sau hexafluorură de sulf) şi fizică (QFT-teoria câmpului cuantic, subiect explicat de matematicianul Edward Witten, câştigător al premiului Fields- analog premiului Nobel în matematică, 1990).
Despre prof. dr. Adrian Ocneanu
Originar din România, dr. Adrian Ocneanu studiază matematica la Facultatea de Matematică, Universitatea din Bucureşti, după ce ca elev a obţinut, în anul 1974 la Berlin, medalia de aur la OIM (International Mathematical Olympiads, http://www.imomath.com/index.php?mod=20&imetakm=Ocneanu,%20Adrian). Îşi elaborează teza de doctorat (The title of the thesis: Actions of Discrete Amenable Groups on von Neumann), când se afla încă în România, sub conducerea profesorilor Ciprian Foiaş şi Şerban Strătilă, dar o susţine efectiv numai după emigrarea sa, în 1983, la University of Warwick (UK) cu prof. Alain Connes medaliat Fields (1982).
Detalii:
- ENG: http://c3.icvl.eu/2013/octacube
- RO: http://c3.cniv.ro/ | http://www.agora.ro/
http://sites.google.com/site/marinvlada/ | http://www.ad-astra.ro/marinvlada | Projects: c3.cniv.ro, c3.icvl.eu | M.Vlada, Facebook, Twitter, icvl4all | http://unibuc.academia.edu/MarinVlada | New Technologies in Education and Research (2010) ISBN 978-3-8433-6391-4 | www.elearning.ro
Thinking, knowledge, life, and the pursuit of happiness - all that matters. Microsoft Academic Search | FORMULAR Feedback
Do not forget to be creative! This is an option and a way to happiness. https://picasaweb.google.com/marinvlada/
Thinking, knowledge, life, and the pursuit of happiness - all that matters. Microsoft Academic Search | FORMULAR Feedback
Do not forget to be creative! This is an option and a way to happiness. https://picasaweb.google.com/marinvlada/
Tuesday, August 20, 2013
Tuesday, August 13, 2013
Dr. Olimpius Istrate
Dr. Olimpius Istrate - Present (update 2014): Senior Officer, Instructional Design, Learning and Research Department (IFRC - https://www.ifrc.org/) Geneva Area, Switzerland (Develop and manage a quality management system (QMS) aiming at making online courses more efficient, effective and appealing, i.e. valuable for volunteers and staff. Advise, support and assist national societies to set up, roll out and manage quality management systems).
Profesorul Olimpius Istrate este licenţiat în Ştiinţele Educaţiei (anul 2000, nivel clasificare ISCED 5), cu diploma de master în Management şi evaluare educaţională (anul 2001, nivel clasificare ISCED 6), şi doctorat în Ştiinţele Educaţiei cu tema: „Evaluarea programelor de e-Learning” (anul 2012, nivel clasificare ISCED 7) la Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei. În prezent este Lector univ. dr. la Departamentul pentru Pregătirea Profesorilor, Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei. Domenii de interes: pedagogie, instruirea asistată de calculator, e-Learning, proiectarea şi dezvoltarea programelor educaţionale, învăţare şi evaluare, medii virtuale de instruire. Activitatea desfăşurată ca cercetător, expert în educaţie, consultant pedagogic, director de programe educaţionale:

Jointly with Marin Vlada (project coordinator, University of Bucharest), Grigore Albeanu (“Spiru Haret” University of Bucharest), Mircea Dorin Popovici (Ovidius University of Constantza) and Radu Jugureanu (Siveco România) he organizes the International Conference on Virtual Learning (ICVL, http://c3.icvl.eu) and National Conference on Virtual Learning (CNIV, http://c3.cniv.ro) .
Ref.: http://www.ad-astra.ro/whoswho/
http://www.elearning.ro/author/olimpius_istrate
Profesorul Olimpius Istrate este licenţiat în Ştiinţele Educaţiei (anul 2000, nivel clasificare ISCED 5), cu diploma de master în Management şi evaluare educaţională (anul 2001, nivel clasificare ISCED 6), şi doctorat în Ştiinţele Educaţiei cu tema: „Evaluarea programelor de e-Learning” (anul 2012, nivel clasificare ISCED 7) la Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei. În prezent este Lector univ. dr. la Departamentul pentru Pregătirea Profesorilor, Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei. Domenii de interes: pedagogie, instruirea asistată de calculator, e-Learning, proiectarea şi dezvoltarea programelor educaţionale, învăţare şi evaluare, medii virtuale de instruire. Activitatea desfăşurată ca cercetător, expert în educaţie, consultant pedagogic, director de programe educaţionale:
- Cercetare-dezvoltare la TEHNE (Centrul pentru Dezvoltare şi Inovare în Educaţie, din anul 2004): Coordonarea proiectelor educaţionale naţionale şi internaţionale (FSE, LLP, programul Elearning.Romania - www.elearning.ro, programul eTwinning în România, programe de formare la nivel naţional pe platforma iTeach.ro)
- Education Manager la compania Intel S-E Europe (2007-2010) - Managementul programelor educaţionale la nivel regional şi naţional (Intel Teach, ISEF, Design & Discovery, Teach Advanced Online, Intel Teach Elements)
- Consultanţă în educaţie la Siveco (2004-2011) - Instructional designer & Colaborator, departamentul eContent, Formarea designerilor instrucţionali şi a dezvoltatorilor de proiecte didactice pentru software educaţional, Elaborarea cadrului pedagogic pentru specificaţiile de dezvoltare a softului educaţional
- Cercetător la Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei (2002-2008) - Departamentul Curriculum, cercetări naţionale în domeniile curriculum, instruire asistată de calculator, teoria educaţiei; Academia Online (InsideMedia), coordonare cursuri online, tutori şi autori de cursuri –www.academiaonline.ro



Jointly with Marin Vlada (project coordinator, University of Bucharest), Grigore Albeanu (“Spiru Haret” University of Bucharest), Mircea Dorin Popovici (Ovidius University of Constantza) and Radu Jugureanu (Siveco România) he organizes the International Conference on Virtual Learning (ICVL, http://c3.icvl.eu) and National Conference on Virtual Learning (CNIV, http://c3.cniv.ro) .
Ref.: http://www.ad-astra.ro/whoswho/
http://www.elearning.ro/author/olimpius_istrate
Monday, August 12, 2013
Prof. dr. Dorin Mircea Popovici
Professor Dorin Mircea Popovici received his B.Sc. in Mathematics (1991) from University of Bucharest and his Ph.D. in Computer Science (2004) from "Politehnica" University of Bucharest, Faculty of Automatics and Computers, Romania with thesis "Space modeling in Virtual Universes" (Virtual and Augmented Reality). His current research interests include different aspects of Human Computer Interaction: multi-agents systems, multimodal interaction, haptic (force feedback), motion tracking; Systems for e-Learning; Computer Graphics: Web3D, VRML, X3D, OpenGL, AreVi; Software Engineering: object oriented programming, system architecture: analysis/design. Reviewer of Journal of Educational Technology (ISI indexed) and Advanced Technology for Learning Journal (BDI indexed). His team leader:
Ref.: www.ad-astra.ro/whoswho/view_profile.php?user_id=995
(in Romanian)
"A stăpâni tehnologia înseamnă a o utiliza în a crea, a experimenta, a descoperi şi a comunica deschis fără teama de a greşi, a simplifica complexul pentru a deveni accesibil oricăruia dintre noi! În aceasta constă puterea tehnologiilor mediilor virtuale! Acesta cred că ar trebui sa fie obiectivul principal al experienţelor virtuale umane. Să ne dea profunzime! Paradoxal, tehnologia poate ne-a ajutat să devenim mai superficiali. Avem milioane de prieteni virtuali însă prea puţini reali. Ştim să elaborăm componente software îmbinând pachete prefabricate de alţii, dar nu ştim fundamentele care au stat la baza crearii acestora din urmă. Ne ascundem în spatele avatarilor pentru a ne exprima opinii în care credem, dar de care ne este ruşine conştientizând cardinalul celor care ar putea fi de acord cu noi. Cred ca am uitat să fim creativi! Nu cumva ne este frică de eşec? Vrem să reuşim din prima incercare? Înseamnă că suntem slabi, în ciuda faptului că stăpânim tehnologia!" D.M. Popovici, http://www.c3.cniv.ro/
Dorin Mircea Popovici este profesor de Informatică la Facultatea de Matematică şi Informatică a Universităţii “Ovidius” din Constanţa, unde coordonează The Virtual and Augmented Reality Research Laboratory (CERVA, http://www.cerva.ro ). Din anul 2004 este doctor în Informatică cu studii la The European Centre for Virtual Reality din Franţa.
- The Virtual and Augmented Reality Research Laboratory (CERVA, http://www.cerva.ro ) from Ovidius University of Constantza focuses on educational and training virtual environments, eventually by disseminating culture. CERVA (Research in Virtual and Augmented Reality) as a nucleus of cutting-edge scientific and technological competence in the haptic research field, at international standards, as part of Ovidius University.
- HapticMed project (2010 - 2013): http://HapticMed.cerva.ro; creatiVE - Summer School on Virtual Environments - http://creative.cerva.ro.
Ref.: www.ad-astra.ro/whoswho/view_profile.php?user_id=995
(in Romanian)
"A stăpâni tehnologia înseamnă a o utiliza în a crea, a experimenta, a descoperi şi a comunica deschis fără teama de a greşi, a simplifica complexul pentru a deveni accesibil oricăruia dintre noi! În aceasta constă puterea tehnologiilor mediilor virtuale! Acesta cred că ar trebui sa fie obiectivul principal al experienţelor virtuale umane. Să ne dea profunzime! Paradoxal, tehnologia poate ne-a ajutat să devenim mai superficiali. Avem milioane de prieteni virtuali însă prea puţini reali. Ştim să elaborăm componente software îmbinând pachete prefabricate de alţii, dar nu ştim fundamentele care au stat la baza crearii acestora din urmă. Ne ascundem în spatele avatarilor pentru a ne exprima opinii în care credem, dar de care ne este ruşine conştientizând cardinalul celor care ar putea fi de acord cu noi. Cred ca am uitat să fim creativi! Nu cumva ne este frică de eşec? Vrem să reuşim din prima incercare? Înseamnă că suntem slabi, în ciuda faptului că stăpânim tehnologia!" D.M. Popovici, http://www.c3.cniv.ro/
Dorin Mircea Popovici este profesor de Informatică la Facultatea de Matematică şi Informatică a Universităţii “Ovidius” din Constanţa, unde coordonează The Virtual and Augmented Reality Research Laboratory (CERVA, http://www.cerva.ro ). Din anul 2004 este doctor în Informatică cu studii la The European Centre for Virtual Reality din Franţa.
Saturday, July 20, 2013
Prof. dr. Grigore Albeanu
Update: Interviu 2016- http://presa.spiruharet.ro
Professor Grigore Albeanu received his B.S. in Computer Science (1984) and his Ph.D. in Mathematics (1996) from University of Bucharest, Romania with a thesis on nonlinear models (computational statistics approaches). His current research interests include different aspects of scientific computing, modelling and simulation, software reliability, virtual reality techniques, soft computing and e-Learning.
Ref.: www.ad-astra.ro/whoswho/view_profile.php?user_id=770
Professor Grigore Albeanu received his B.S. in Computer Science (1984) and his Ph.D. in Mathematics (1996) from University of Bucharest, Romania with a thesis on nonlinear models (computational statistics approaches). His current research interests include different aspects of scientific computing, modelling and simulation, software reliability, virtual reality techniques, soft computing and e-Learning.
- Starting with 1991, till 2002 he has been assistant, lecturer, and associate professor of Computer Science at Bucharest University. During the interval 2004 - 2007 he was the head (Chairholder) of the UNESCO IT Department at University of Oradea. Since 2007, he is professor of Computer Science at "Spiru Haret "University of Bucharest.
- Grigore Albeanu has authored or co-authored more than 80 papers and 10 educational textbooks in applied mathematics and computer science.
Ref.: www.ad-astra.ro/whoswho/view_profile.php?user_id=770
Thursday, July 18, 2013
Informatică aplicată
Marin Vlada, Informatică aplicată: Modele de aproximare, software, aplicații - carte la Editura Universității din București.
Cartea este destinată studenților de la chimie, precum și studenților de la matematică și informatică, fizică, biologie etc. Studenții vor avea posibilitatea de a înțelege diverse calcule matematice, statistice și numerice sau analiza datelor experimentale prin utilizarea calculatorului, a sistemelor software moderne, a tehnologiilor web și a sistemului internet și în general prin utilizarea tehnologiilor informației și comunicației. Computer science și informatics au fost considerate concepte identice. Astăzi, termenii sunt diferiți. Utilizarea sistemelor de calcul a schimbat lumea și continuă să influențeze aprope fiecare aspect al vieții cotidiene, inclusiv în medicină și asistență medicală, în afaceri și finanțe, în educație și formare continuă, în știință și tehnologie, în politică și guvernare etc. Prin apariția calculatorului și a noilor tehnologii de prelucrare a informațiilor și cunoștințelor, științele au realizat salturi mari în acumularea de descoperiri. Prin urmare, știința este un generator de cunoștințe obținute prin activitatea domeniilor de știință ce adaugă de fiecare dată la fondul comun al științei, informații noi și revizuiri ale unor cunoștințe vechi, realizând astfel o dezvoltare permanentă a științei. Științele constituie un tezaur al umanității printr-un ansamblu sistematic de informații despre natură, societate și gândire. Fiecare știință reprezintă un proces continuu al cunoașterii ce utilizează metode și tehnici de observare și experimente, metodologii și tehnologii într-o continuă perfecționare, metode proprii de cercetare, informații proprii despre obiectele investigate, un limbaj științific propriu, dar și medii specifice de stocare. Se poate achiziționa la librăria online a Editurii Universității din București:
- http://librarie-unibuc.ro/
- http://topub.unibuc.ro/
Cartea este destinată studenților de la chimie, precum și studenților de la matematică și informatică, fizică, biologie etc. Studenții vor avea posibilitatea de a înțelege diverse calcule matematice, statistice și numerice sau analiza datelor experimentale prin utilizarea calculatorului, a sistemelor software moderne, a tehnologiilor web și a sistemului internet și în general prin utilizarea tehnologiilor informației și comunicației. Computer science și informatics au fost considerate concepte identice. Astăzi, termenii sunt diferiți. Utilizarea sistemelor de calcul a schimbat lumea și continuă să influențeze aprope fiecare aspect al vieții cotidiene, inclusiv în medicină și asistență medicală, în afaceri și finanțe, în educație și formare continuă, în știință și tehnologie, în politică și guvernare etc. Prin apariția calculatorului și a noilor tehnologii de prelucrare a informațiilor și cunoștințelor, științele au realizat salturi mari în acumularea de descoperiri. Prin urmare, știința este un generator de cunoștințe obținute prin activitatea domeniilor de știință ce adaugă de fiecare dată la fondul comun al științei, informații noi și revizuiri ale unor cunoștințe vechi, realizând astfel o dezvoltare permanentă a științei. Științele constituie un tezaur al umanității printr-un ansamblu sistematic de informații despre natură, societate și gândire. Fiecare știință reprezintă un proces continuu al cunoașterii ce utilizează metode și tehnici de observare și experimente, metodologii și tehnologii într-o continuă perfecționare, metode proprii de cercetare, informații proprii despre obiectele investigate, un limbaj științific propriu, dar și medii specifice de stocare. Se poate achiziționa la librăria online a Editurii Universității din București:
- http://librarie-unibuc.ro/
- http://topub.unibuc.ro/
Thursday, July 11, 2013
Ionuţ Budişteanu-Intel ISEF 2013
Update: 22 iulie 2013, Ionut Budisteanu is a student at the University of Bucharest, Faculty of Mathematics and Computer Science, domain: Informatics.
Top Honors Awarded at Intel ISEF 2013:
"Ionut Budisteanu, 19, of Romania, received top honors with the Gordon E. Moore Award and a USD 75,000 prize." - www.intel.com
Ionuţ Alexandru Budişteanu (Birth date: 01 december 1993, Birthplace; Romania, Ramnicu Valcea)
More information: www.seewithtongue.info, www.giga-software.com, Romanian Teen Wins IEEE Presidents' Scholarship
Conference Publications:
- "ElectroTools Soft Educational 2.0", The Virtual Learning National Conference (CNIV 2011), pages: 245-250, Home Press University of Bucharest, ISSN 1842-4708, online access: http://www.icvl.eu/2011/
- "Logicus Soft Educational 2.0", The Virtual Learning National Conference (CNIV 2010), pages: 203-210, Home Press University of Bucharest, ISSN 1842-4708, online access: http://www.icvl.eu/2010/
- "NeurosLab", The Virtual Learning National Conference (CNIV 2010), pages: 320-327, Home Press University of Bucharest, ISSN 1842-4708, online access: http://www.icvl.eu/2010/
- "LearnGraphs", The Virtual Learning National Conference (CNIV 2009), pages: 312-319, Home Press University of Bucharest, ISSN 1842-4708, online access: http://www.icvl.eu/2009/
Top Honors Awarded at Intel ISEF 2013:
"Ionut Budisteanu, 19, of Romania, received top honors with the Gordon E. Moore Award and a USD 75,000 prize." - www.intel.com
Ionuţ Alexandru Budişteanu (Birth date: 01 december 1993, Birthplace; Romania, Ramnicu Valcea)
More information: www.seewithtongue.info, www.giga-software.com, Romanian Teen Wins IEEE Presidents' Scholarship
Conference Publications:
- "ElectroTools Soft Educational 2.0", The Virtual Learning National Conference (CNIV 2011), pages: 245-250, Home Press University of Bucharest, ISSN 1842-4708, online access: http://www.icvl.eu/2011/
- "Logicus Soft Educational 2.0", The Virtual Learning National Conference (CNIV 2010), pages: 203-210, Home Press University of Bucharest, ISSN 1842-4708, online access: http://www.icvl.eu/2010/
- "NeurosLab", The Virtual Learning National Conference (CNIV 2010), pages: 320-327, Home Press University of Bucharest, ISSN 1842-4708, online access: http://www.icvl.eu/2010/
- "LearnGraphs", The Virtual Learning National Conference (CNIV 2009), pages: 312-319, Home Press University of Bucharest, ISSN 1842-4708, online access: http://www.icvl.eu/2009/
Monday, June 17, 2013
Clasa viitorului - Soluţii "1:1 e-Learning"
Clasa viitorului" - program "1:1 e-Learning" (un copil – un
calculator; un profesor – un calculator) în şcolile din ţară, până în 2015
Modul de funcţionare a conceptului de "Educație 1:1" în şcoală a fost prezentat în expoziţia "Clasa viitorului",
unde au fost expuse echipamente digitale special concepute pentru elevi şi profesori, table interactive şi manuale digitale, toate conectate la Internet. Soluţiile de 1:1 e-Learning sunt dezvoltate de companii de IT din Europa Centrală şi de Est. Protocol de Colaborare Intel şi Guvernul României, http://www.elearning.ro.
Sursa: http://www.agora.ro/
Sursa imagini: http://www.congresuleducatiei.ro/
Intel® Education - Evolution of Education Environments: http://c3.cniv.ro/
Congresul Educaţiei - www.congresuleducatiei.ro
"Congresul Educaţiei îşi propune să fie o platformă de dezbatere pentru oamenii şcolii şi pentru toţi aceia care sunt preocupaţi de bunul mers al educaţiei. Prin Congresul Educaţiei, MEN doreşte să creeze o 'agora' a sistemului de învăţământ românesc, în cadrul căreia să fie expusă şi discutată agenda publică a tuturor sectoarelor din educaţie. Congresul este organizat de Ministerul Educaţiei Naţionale în colaborare cu Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării (UEFISCDI), organism al MEN, inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti şi instituţiile de învăţământ superior din România"
În sfârşit, ministerul de resort şi oamenii cu funcţii de conducere au ajuns la concluzia că trebuie DEZBATERE pentru o schimbare reală în sistemul educaţional. Politicile educaţionale au nevoie de legitimitate, iar aceasta se obţine doar prin DIALOG şi CONSULTARE.
DE CE?
- trebuie să se elaboreze analize, studii, metodologii, rapoarte stufoase, fără claritate şi fără să se ţină seama de acestea?
- trebuie să hotărească de foarte multe ori doar câteva persoane de conducere asupra diverselor schimbări la nivelul şcolilor?
- este ignorată comunitatea şi nu i se oferă cadrul de manifestare a iniţiativelor, de dialog şi consultare astfel ca schimbările să fie precedate de hotărâri la nivelul comunităţii prin votul democratic exprimat într-un cadru corespunzător ?
-să nu studiem şi să înţelegem experienţa altor ţări în domeniul educaţiei, de exemplu Finlanda?
- în Constituţie educaţia este considerată prioritate naţională, iar în practică este desconsiderată şi lăsată să fie subfinanţată?
- de ce există şi se elaborează legi şi regulamente, dacă acestea se aplică funcţie de interese individuale sau colective?
Modul de funcţionare a conceptului de "Educație 1:1" în şcoală a fost prezentat în expoziţia "Clasa viitorului",
unde au fost expuse echipamente digitale special concepute pentru elevi şi profesori, table interactive şi manuale digitale, toate conectate la Internet. Soluţiile de 1:1 e-Learning sunt dezvoltate de companii de IT din Europa Centrală şi de Est. Protocol de Colaborare Intel şi Guvernul României, http://www.elearning.ro.
Sursa: http://www.agora.ro/
Sursa imagini: http://www.congresuleducatiei.ro/
Intel® Education - Evolution of Education Environments: http://c3.cniv.ro/
Congresul Educaţiei - www.congresuleducatiei.ro
"Congresul Educaţiei îşi propune să fie o platformă de dezbatere pentru oamenii şcolii şi pentru toţi aceia care sunt preocupaţi de bunul mers al educaţiei. Prin Congresul Educaţiei, MEN doreşte să creeze o 'agora' a sistemului de învăţământ românesc, în cadrul căreia să fie expusă şi discutată agenda publică a tuturor sectoarelor din educaţie. Congresul este organizat de Ministerul Educaţiei Naţionale în colaborare cu Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării (UEFISCDI), organism al MEN, inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti şi instituţiile de învăţământ superior din România"
În sfârşit, ministerul de resort şi oamenii cu funcţii de conducere au ajuns la concluzia că trebuie DEZBATERE pentru o schimbare reală în sistemul educaţional. Politicile educaţionale au nevoie de legitimitate, iar aceasta se obţine doar prin DIALOG şi CONSULTARE.
DE CE?
- trebuie să se elaboreze analize, studii, metodologii, rapoarte stufoase, fără claritate şi fără să se ţină seama de acestea?
- trebuie să hotărească de foarte multe ori doar câteva persoane de conducere asupra diverselor schimbări la nivelul şcolilor?
- este ignorată comunitatea şi nu i se oferă cadrul de manifestare a iniţiativelor, de dialog şi consultare astfel ca schimbările să fie precedate de hotărâri la nivelul comunităţii prin votul democratic exprimat într-un cadru corespunzător ?
-să nu studiem şi să înţelegem experienţa altor ţări în domeniul educaţiei, de exemplu Finlanda?
- în Constituţie educaţia este considerată prioritate naţională, iar în practică este desconsiderată şi lăsată să fie subfinanţată?
- de ce există şi se elaborează legi şi regulamente, dacă acestea se aplică funcţie de interese individuale sau colective?
Subscribe to:
Posts (Atom)