Update: 14 sept. - http://edu.ro ; http://infoub.unibuc.ro , http://www.edumanager.ro , http://www.c3.cniv.ro/
Anul acesta, la Admiterea 2016, la Facultatea de Chimie, Universitatea din București, vor fi locuri la admitere pentru două noi programe de studii: Chimie farmaceutică și Chimie medicală. Se dorește oferirea unor programe de studii universitare care să răspundă cerințelor calificărilor din prezent și în perspectiva evoluției domeniului pieței muncii. Detalii: http://admitere.unibuc.ro/ , http://www.chimie.unibuc.ro/
Facultatea de Chimie din cadrul Universității din București - cu o tradiție de peste 150 de ani, este o instituție de cercetare avansată și de educație aflată pe prima poziție la categoria A, conform ultimei ierarhizări realizate de Ministerul Educației Naționale și European University Association (EUA).
- Sigla alăturată - Design și realizare: Meri Pogonariu, redactor, Editura Universității din București (http://editura-unibuc.ro)
Update: 04.08. 2016 - HOTĂRÂRE pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 376/2016 privind aprobarea
Nomenclatorului domeniilor şi al specializărilor/programelor de studii universitare şi a structurii instituţiilor de învăţământ superior pentru anul universitar 2016 – 2017.
http://sites.google.com/site/marinvlada/ | http://www.ad-astra.ro/marinvlada | Projects: c3.cniv.ro, c3.icvl.eu | M.Vlada, Facebook, Twitter, icvl4all | http://unibuc.academia.edu/MarinVlada | New Technologies in Education and Research (2010) ISBN 978-3-8433-6391-4 | www.elearning.ro
Thinking, knowledge, life, and the pursuit of happiness - all that matters. Microsoft Academic Search | FORMULAR Feedback
Do not forget to be creative! This is an option and a way to happiness. https://picasaweb.google.com/marinvlada/
Thinking, knowledge, life, and the pursuit of happiness - all that matters. Microsoft Academic Search | FORMULAR Feedback
Do not forget to be creative! This is an option and a way to happiness. https://picasaweb.google.com/marinvlada/
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment