Viziune și Perseverență: Tehnologii, Proiecte și Inovare în Educaţie şi Cercetare
C3VIP: "Consistency-Competence-Clarity-Vision-Innovation-Performance"MOTTO:
- "Learning is evolution of knowledge over time." Roger E. Bohn, 1994
-„Thinking is evolution of learning over time” M. Vlada, 2014
- "All what is correct thinking is either mathematics or feasible to be transposed in a mathematical model." Grigore C. Moisil (1906-1973), Computer Pioneer Award of IEEE (1996)
Ion Creangă: "Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, când mă gândesc la ....".
Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, când mă gândesc la CNIV, mă gândesc la ideile ce au stat la inițierea și fondarea CNIV, și anume: la faptul
- că în anul 2002 nu știam ce este e-Learning și cum se poate utiliza software educațional în educație, ce trebuie să fac să ajung la o înțelegere a ceea ce se va întâmpla în următorii 10 ani sau mai mulți,
- că trebuie să învăț, să testez, să mă documentez, să pot înțelege tehnologiile ce încă atunci se descopereau,
- dar și la faptul că toate aceste activități și acțiuni nu trebuia sa le fac numai pentru mine, ci să le întreprind cu și pentru: profesori din universități, profesori din licee și scoli, elevi și studenți, specialiști în psihologie și pedagogie, specialiști din IT, experți din managementul educațional, etc.
Prin urmare, și acest lucru s-a demonstrat prin toate edițiile de până acum ale CNIV (din anul 2003) și ICVL (din anul 2006), dacă toate activitățile și ideile sunt îndreptate către o comunitate, în vederea satisfacerii unor nevoi curente (profesionale, de înțelegere a unor fenomene, de eliminare a unor frustări temporare sau acumulate în timp, de încurajare în eliminarea unor bariere, de schimbare a unor obișnuințe sau a unor mentalități învechite, de promovare a unor valori autentice și nu false, de comunicare și promovare a rezultatelor obținute, de încurajare a dezbaterilor de orice fel: profesionale, științifice, sociale, filosofice, etc, de încurajare a lucrului în echipă și pentru ridicarea standardelor de calitate, etc.), atunci se va ajunge la "fenomenul CNIV și ICVL", fenomen ce îl pot înțelege numai cei ce se implică și trăiesc anual evenimentele ce se desfășoară în cadrul acestor proiecte.
Dacă sunt analizate opiniile celor ce s-au implicat, 5 ani, 10 ani sau chiar 14 ani, se poate vedea că unele activități, unele aspecte sunt premiere în țară sau în străinătate.
Și încă ceva: toate aceste eforturi sunt pentru "ÎNVĂȚARE" (Virtual Learning), proces complex cu care OMUL se confruntă de la naștere până la moarte, iar OMENIREA s-a confruntat din timpuri străvechi și permanent, evoluția societății fiind influențată de această implicare permanentă.
Seara la cocktail, participanții la CNIV și ICVL 2015, au avut posibilitatea să-și expună în diverse grupuri, diverse idei, inițiative, obiective de viitor, etc, fiind și seara de Halloween (a se vedea imaginea alăturată).
CONCLUZIE: Participanții la cele două evenimente au trăit bucuriile ÎNVĂȚĂRII, indiferent de statutul lor: profesori, cercetători, specialiști, elevi și studenți. În imagine, vizitarea InfraGrid.
Vă invităm la CNIV și ICVL 2016, la Universitatea din Craiova! (Traseu) - 3D-Craiova: . La propunerea domnului prof. Grigore Albeanu, la ICVL 2016 vom introduce o nouă secțiune: VIRT - Virtual Laboratory. Asteptăm discuții și alte propuneri (e-mail: vlada[at]fmi.unibuc.ro, galbeanu[at]gmail.com).
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.